Tämä verkkosivusto toimii evästeiden avulla. Käytämme evästeitä, että voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)

Mistä uutiskirjeessä puhutaan?

  • Useilla reguloiduilla toimialoilla termit ovat tavan tallaajalle vieraampia ja vaativat paljon sanojen auki selittämistä ja esimerkkeihin viittaamista. Tällaisten alojen sisältömarkkinoinnissa on hyvä panostaa kohdeyleisön oivalluttamiseen ja informatiiviseen viestintään ripauksella tunnetta ja viihdettä.

  • Jos sisältömarkkinointia ei suunnitella lisäarvon tuottamisen näkökulmasta, saatetaan helposti sortua suoraan mainontaan, joka ei onnistu innostamaan monellakaan toimialalla. Mitä jos mainostamisen sijaan kertoisimme ja opettaisimme yleisöllemme jotain, jonka he muistavat vielä vuoden päästäkin? Jotain, minkä oppimalla he voivat osallistua nasevalla kommentilla kahvitaukokeskusteluun?

  • Kun kerromme yleisöillemme sen, mitä he haluavat tietää ja opetamme, mitä heidän tarvitsee osata, tulemme mainostaneeksi palveluitamme ja ratkaisujamme kuin vahingossa. Tästä on Viestintä Ruutin osaaminen tehty: toimialat, joista viestiminen kiinnostavasti ja persoonallisesti on vaikeaa, muuttuvatkin ruudinkuivista räjähtäviksi!

Koska haluamme auttaa tasavertaisesti niin lakisääteisesti määriteltyjen ja reguloitujen toimialojen organisaatioita kuin organisaatioiden toimihenkilöitäkin, lanseerasimme uutiskirjeen LinkedInissa ihan teitä varten.

Uutiskirjettä painetaan ulos kerran kuukaudessa, ja sisällöt kohdistetaan organisaation markkinointiviestinnän tueksi sekä toimihenkilöiden oman asiantuntijaviestinnän tueksi.

Seuraa Viestintä Ruutia LinkedInissa ja tilaa uutiskirje vinkkeineen. Saat takuuvarmat tärpit oman viestintäsi parantamiseksi ja kynnyksesi haastavalla asiantuntijatoimialalla viestimiseen madaltuu!