Tämä verkkosivusto toimii evästeiden avulla. Käytämme evästeitä, että voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)

Miksi kohderyhmän määrittely on tärkeää?

Huolellinen kohderyhmän määrittely auttaa sinua suuntaamaan yrityksesi markkinointiviestintää  juuri tärkeimmille asiakkaille, joita haluat puhutella. Kohdennettu markkinointi, joka vastaa mahdollisimman hyvin asiakkaan tarpeita sekä ratkaisee käsillä olevia haasteita, on tärkeä osa onnistunutta digitaalista asiakaskokemusta.

Kohderyhmän määrittelyllä varmistat tuloksellisen markkinoinnin, minimoit riskit budjetissa sekä luot pohjan tyytyväiselle ja sitoutuneelle asiakkuudelle. Parhaassa tapauksessa ylität asiakkaasi odotukset ja pystyt tarjoamaan ratkaisua juuri oikea-aikaisesti, ostopolun oikeassa vaiheessa.. Nykyiset asiakkaat jäävät helposti sitouttamatta ja potentiaaliset asiakkaat saavuttamatta, jos kohderyhmän määrittelyä ei ole tehty perusteellisesti.