Tämä verkkosivusto toimii evästeiden avulla. Käytämme evästeitä, että voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)

Miksi vuorovaikutus sosiaalisessa mediassa kannattaa?

Sosiaalinen media on paikka, missä yritykset saavat usein ensimmäisen kontaktin potentiaalisten asiakkaiden kanssa. Läsnäolo, tavoitettavuuden tunne sekä keskusteluyhteys voivat olla monella toimialalla asiakkaille ensiarvoisen tärkeitä, kun he valitsevat yritystä tuote- tai palvelutarpeeseen.

Aktiivisuus kannattaa Keskustele, reagoi ja vastaa kysymyksiin, joita asiakkaasi sinulle esittävät. On tärkeää, että luot sellaista sisältöä, mikä saa kohdeyleisösi keskustelemaan luonnollisesti. Kuuntele kohdeyleisösi toivomuksia ja tutki, mitä he odottavat sinulta. Myös kanavavalintaan on syytä kiinnittää huomiota, jos haluat valjastaa vuorovaikutuksesi täyteen potentiaaliin. Tunnetko missä oma kohdeyleisösi viettää aikaa? Mistä kanavista pystyt ohjaamaan parhaiten yleisösi ostopolun seuraavaan vaiheeseen? Miten pystyt varmistamaan, että ensikontaktista alkaen johdat yleisösi joko yhteisöösi sitoutuvaksi tai maksavaksi asiakkaaksi?

Lue blogista vinkit, miten asiakkaista tehdään sitoutuneita tosifaneja.