UKK - Kysymykset
Mitä digitaalinen saavutettavuus tarkoittaa?
Miksi minun tulisi huomioida saavutettavuus sisällöntuotannossa?
Miten voin tuottaa saavutettavaa sosiaalisen median sisältöä?
Miten saan tarpeeksi liikennettä yrityksen sosiaalisen median kanaviin?
Mitkä sosiaalisen median kanavat yritysten kannattaa hallita vuonna 2023?
Miksi kohderyhmän määrittely on tärkeää?
Miten saan lisätietoa omasta kohdeyleisöstäni?
Kuinka huomioida sosiaalinen media markkinointibudjetissa?
Miksi vuorovaikutus sosiaalisessa mediassa kannattaa?
Mitä on emotionaalinen markkinointi?
Miten luon hyvän Instagram-profiilin?
Miten luon hyvän Facebook yritysprofiilin?
Miten luon hyvän LinkedIn-profiilin?
Miten luon hyvän Twitter-profiilin?
Mitä on emotionaalinen markkinointi?
Digitaalisen markkinoinnin kehittymisen myötä on ymmärretty, että markkinointi ei ole yhdensuuntaista tuputtamista, vaan vuoropuhelua oman yleisön kanssa. Kohderyhmät kuluttavat vapaa-aikaansa alustoilla, joissa teemme markkinointiviestintää heitä varten. He haluavat saada informaatiota, viihtyä tai kokea samaistumisen tunteita. Yhä harvemmin markkinoinnissa toimii mainosmainen, suoraan tiettyä tuotetta tai palvelua kauppaava tapa. Sen sijaan yhä useammin omaksutaan sisältömarkkinoinnin keinoja ja tärkeänä osana markkinointia opitaan ymmärtämään myös tunteiden herättämisen merkitys. Tunteita herättävä markkinointi jää mieleen ja vaikuttaa suoraan kohdeyleisön ostopäätökseen nyt tai tulevaisuuden tarpeiden herätessä.