Tämä verkkosivusto toimii evästeiden avulla. Käytämme evästeitä, että voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)

Miten luon hyvän Facebook yritysprofiilin?

Facebook on muuttunut vuosien saatossa ystävien yhteydenpitovälineestä yhdeksi suosituimmaksi yritysten markkinointipaikaksi. Viime vuosina se on kuitenkin pyrkinyt palaamaan juurilleen, joten yritysprofiilien tarvitsee kattavuuden parantamiseksi käyttää maksettua mainontaa ja panostaa hyvään profiilin optimointiin. Facebookin suosion on väitetty olevan laskussa jo vuosia, mutta käyttäjiä on kaikissa ikäluokissa yhä runsaasti. Facebook on ollut globaalisti jo 15 vuotta suosituin sosiaalisen median kanava.

Hyvästä yritysprofiilista löytyy huomiota herättävä kansikuva, tunnistettava logo tai yrittäjän omakuva, tarkasti syötetyt tiedot, yhteydenottomahdollisuus sekä aktiivisesti tuotettua sisältöä. Lue lisää vinkkejä hyvän yritysprofiilin rakentamiseksi blogista!