Tämä verkkosivusto toimii evästeiden avulla. Käytämme evästeitä, että voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)

Asiakaskokemus sosiaalisessa mediassa

Asiakaskokemus syntyy tuotteen ja palvelun ympärille rakentuvasta kokonaisuudesta sekä asiakkaan mielikuvista, joita hänellä on sinusta ja brändistäsi. Hyvän asiakaskokemuksen rakentumista edesauttaa myös yrityksen arvojen mukainen toimiminen. Arvot ovat koko yrityksen toiminnan ydin ja ohjaavat myös asiakkaita toimimaan, ajattelemaan ja päättämään tietyllä tavalla. Vaikka hyvän asiakaskokemuksen syntyyn vaikuttaa eniten lopullinen tuote, saatu palvelu tai sujuva ostoprosessi, myös brändin koko olemus on merkittävä tekijä siinä, tuleeko asiakkaastasi brändiisi sitoutunut. Jos haluat lukea, miten hyvä asiakaskokemus valjastetaan tosifaniudeksi somessa, käy lukemassa aiheesta blogiteksti.