Tämä verkkosivusto toimii evästeiden avulla. Käytämme evästeitä, että voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)

Emotionaalinen markkinointi

Digitaalisen markkinoinnin kehittymisen myötä on ymmärretty, että markkinointi ei ole yhdensuuntaista tuputtamista, vaan vuoropuhelua oman yleisön kanssa. Kohderyhmät kuluttavat vapaa-aikaansa alustoilla, joissa teemme markkinointiviestintää heitä varten. He haluavat saada informaatiota, viihtyä tai kokea samaistumisen tunteita. Yhä harvemmin markkinoinnissa toimii mainosmainen, suoraan tiettyä tuotetta tai palvelua kauppaava tapa. Sen sijaan yhä useammin omaksutaan sisältömarkkinoinnin keinoja ja tärkeänä osana markkinointia opitaan ymmärtämään myös tunteiden herättämisen merkitys. Tunteita herättävä markkinointi jää mieleen ja vaikuttaa suoraan kohdeyleisön ostopäätökseen nyt tai tulevaisuuden tarpeiden herätessä.