Tämä verkkosivusto toimii evästeiden avulla. Käytämme evästeitä, että voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)

Miten luon hyvän Facebook yritysprofiilin?

Vuosikymmenessä Facebook on muuttunut ystävien yhteydenpitovälineestä yhdeksi suosituimmaksi yritysten markkinointipaikaksi. Viime vuosina se on kuitenkin pyrkinyt palaamaan juurilleen. Vuonna 2020 Facebook käyttäjiä oli Suomessa jo 2,8 miljoonaa. Facebookin suosion on väitetty olevan laskussa jo vuosia, mutta käyttäjiä on kaikissa ikäluokissa yhä runsaasti. Hyvästä yritysprofiilista löytyy huomiota herättävä kansikuva, tunnistettava logo tai yrittäjän omakuva, tarkasti syötetyt tiedot, yhteydenottomahdollisuus sekä aktiivisesti tuotettua sisältöä. Lue lisää vinkkejä hyvän yritysprofiilin rakentamiseksi blogista.