Tämä verkkosivusto toimii evästeiden avulla. Käytämme evästeitä, että voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)

Miten luon hyvän Twitter-profiilin

Twitter on ytimekäs viestintäkanava, jossa yksi twiitti voi vanheta minuuteissa tai saada ajankohtaisuudellaan keskustelua isolle yleisölle pitkäksi aikaa. Twitterissä oman aihealueen rajaaminen on kannattavaa. Valitut twiittien aiheet kannattaa tuoda esiin jo profiilissa, sillä seuraajien on helpompi nähdä, mitä sinulta on odotettavissa. Profiiliin ei laiteta paljon tietoja, mutta sitä voi personoida kuvalla, kansikuvalla sekä 160 merkkiä pitkällä kuvaustekstillä. Hyvässä Twitter-profiilissa on myös linkki verkkosivuille tai blogiin, josta seuraajasi saavat lisätietoja. Lue lisää vinkkejä profiilin luomiseen blogista!