Tämä verkkosivusto toimii evästeiden avulla. Käytämme evästeitä, että voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)

Miten rakennan hyvän asiakaskokemuksen sosiaalisessa mediassa?

Sosiaalisessa mediassa on todella tärkeää olla vuorovaikutuksessa omien verkostojen ja seuraajien kanssa. Kun yritys lähtee mukaan sosiaaliseen mediaan, hän saa usein uusien yleisöjen kanssa siellä ensimmäisen kontaktinsa. Aktiivisuus kannattaa, joten keskustele, reagoi ja vastaa kysymyksiin, joita asiakkaasi sinulle esittävät. On tärkeää, että luot sellaista sisältöä, mitä uskot kohderyhmäsi eniten kuluttavan. Digitaalinen läsnäolo voi olla myös aitoa läsnäoloa. Kuuntele kohdeyleisösi toivomuksia ja tutki, mitä he odottavat sinulta. Myös kanavavalintaan on syytä kiinnittää huomiota. Tunnetko missä oma kohdeyleisösi viettää aikaa? Mistä kanavista pystyt ohjaamaan seuraajasi ostopolun seuraavaan vaiheeseen ja varmistamaan, että asiakaskokemus kantaa hyvänä ensikontaktista alkaen? Lue blogista vinkit, miten asiakkaista tehdään sitoutuneita tosifaneja.