Tämä verkkosivusto toimii evästeiden avulla. Käytämme evästeitä, että voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)

Miten saan tarpeeksi liikennettä yrityksen sosiaalisen median kanaviin?

Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten suurimmat haasteet liittyvät resurssien hallintaan. Tästä syystä liikenteen ajaminen useaan kanavaan voi olla haastavaa. Kanavien aktiivisuutta kannattaa mitata, jotta nähdään, mihin kanaviin panostaminen on tärkeää. Vaikuttavuuden ja ROI:n mittaaminen on hyvä ottaa osaksi sosiaalisen median toimivuuden analysointia.

On luonnollista, että organisaatioissa halutaan kasvua ja yhä enemmän yleisön sitoutumista ja konkreettisia tuloksia, mutta se edellyttää, että organisaatioissa ollaan valmiita panostamaan enemmän aikaa ja muita resursseja sosiaalisen median kehittämiseen.